יום שני..

יום שבת היום, ואני מגלה עוד פרט קטן: זה סופ”ש של הבנק (bank day) באנגליה. זה אומר סופ”ש ארוך והרבה חופש למקומיים, מה שגם אומר שיהיה קשה יותר למצא מקום לישון.

היום שמתי לב לחיות הרחוב. בתל אביב אלו החתולים, בניו יורק ולונדון סנאים. בסקוטלנד, מתברר, אלו ארנבים. משום מה זה נראה מתאים, אלה והפרווה שלהם, האוזניים הגדולות וההתנהלות הקופצנית. מתאים לכבשים ולפרות הדשנות באיזשהו אופן, ולאוירה החקלאית הכללית..

אם כבר מדברים על הכבשים, סוף שוף נזכרתי למה הן כל כך מוכרות, חוץ מהדיבלול – הן כבשים לבנות לבנות עם ראש שחור. זה תמיד מזכיר לי את הכבשה מ”כל מה שרצית לדעת על מין ולא העזת לשאול” של וודי אלן. אילו כבשים חמודות..

מתחיל להתגבש לי תכנון. היום אני עוד ישן כאן, הולך לראות איזה מקום של וויסקי, חוזר ומנצל את היום הארוך (השמש שוקעת בערך ב22:00) לעוד ריצונת קטנה סביב הלוך (אגם). מחר בבוקר ריצה ארוכה יותר אל ההר המשקיף על כל הסביבה: משהו כמו שלוש שעות, ואז מנוחה, סבבישן, ומנוחה. ביום שני יציאה לכיוון SPEYSIDE, לראות עוד קצת וויסקי. אם יהיה סבבה אני אשאר עד חמישי, אם לא חזרה לאדינבורו ביום רביעי לראות קצת את העיר. ויום חמישי חוזרים הביתה.. מהר!

עוד משהו מצחיק: אני ישן באכסניית נוער, אבל אני (אלעק) כמעט הנוער היחידי שם. מלא קבוצות וזוגות של מבוגרים.. אולי בגלל שזה הסופ”ש של יום הבנק, אולי AVIEMORE הוא כפר כזה.. לא יודע. אבל זה די מוזר.

קניתי סוף סוף מתאם אוניברסלי למחשב ולטלפון.. כמובן שהוא אניברסלי להכל חוץ מהמחשב.. אוף. נראה מה יהיה, אבל אם אין עוד עדכונים, תבינו אותי :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *