כמה פרוייקטים חדשים..

השבוע היה שבוע פורה.. כמה פרוייקטים הגיעו לשלב בשלות מספקת ליציאה לאור, ואני משער שאפשר כבר להציג אותם לקהל. בניגוד לבלוג ספורט, שם אני אתאר את הגישה הספורטיבית לפרוייקטים האלה, רציתי קצת להציג אותם כאן ברמה גבוהה יותר ולהציג כמה נקודות טכניות קלות..

גיראפ – ביקורות על מוצרי ריצה – הוא פרוייקט ביקורות מערכת (לא תוכן גולשים) שבא לתת מענה לצורך שלא קיים בעולם הריצה היום – מה טוב ומה פחות טוב. נעליים, ביגוד, משקאות ותזונה, וכו וכו. כן – עולם הריצה עשיר יותר מזוג נעליים וכובע. תתפלאו. המערכת הוקמה מעל וורדפרס, עוצבה ועוברתה ע"י עומר קפלן והיא מכילה כמה נקודות מענינות על מערכות וורדפרס ושיווק:

  • בעקבות המערכת החלפתי את תוסף הgoogle anlytics בכל הבלוגים שלי בGoogle Analyticator. למרות שהתוספים דומים, באחרון יש תוספת ללוח הבקרה של וורדפרס עצמו שמביאה את עיקר העניינים ואופציות הקינפוג רבות יותר. מומלץ.
  • תוסף החיפוש, Relevanssi, גם הוא עוברת – משתמש בטכניקת חיפוש מתקדמת של כמות הפעמים שמילת החיפוש נמצאת במסמך וכן כמות הפעמים שהמילה נמצאת בבלוג באופן כללי. ז"א חשיבות המילה כפול המצאותה במסמך. מענין. כמובן ששאר האופציות הרגילות של תוסף חיפוש – חיפושים פופולריים וכו – קיימות.
  • תוסף טוב לכוכבים וציונים לא מצאנו, ואנחנו משתמשים במשהו לא כ"כ מצטיין – אם נמצא נודיע, או שנצטרך לכתוב אחד. למישהו יש?
  • הבאז ברשת הגיע קודם כל דרך פייסבוק וטוויטר, שישר הביאו לנו כמעט 100 יוניקים ביום – אחרי יום אחד שלי בלבד. עומר הצטרף עם עבודה קלה בפורומים, ואנחנו מתייצבים באיזור הזה. האתגר הבא יהיה שיתופי פעולה וכתיבת תוכן, ואח"כ המשך חיזוק SEO. דיווח יבוא בהמשך..

רצים את ישראל – הוא האתגר החדש של זהר ושלי, שמטרתו לרוץ מהחרמון לאילת. הבלוג הזה, גם הוא מבוסס וורדפרס, ילווה אותנו לאורך הדרך – האימונים, המחשבות, ההיכרות העמוקה אחד עם השני, ועם עצמנו, האתגר הגדול והריצה עצמה. אני מקווה שהוא לא יכסה פציעות :) :

  • עדיין לא עשינו שיווק ברשת. קצת דיברנו על זה אבל לא יותר. אנחנו מחכים לקצת יותר תוכן.
  • התבנית היא Panorama, שתורגמה על ידי לעברית – והיא כמובן חופשית אבל עדיין לא הוצאתי אותה החוצה. אם מישהו רוצה אפשר לפנות אלי. ככל שתפנו יותר הסבלנות שלי תגמר ואני אוסיף אותה לבלוג התבניות או משהו.
  • כדי לעקוב אחרי המשקל, אנרגיה והקילומטרז' שלנו הוספנו דף מעקב, שהוא למעשה דף מגוגל דוקס שעשיתי לו share פומבי – רעיון לא רע כך ששנינו יכולים לעדכן אותו רגיל, לעשות סיכומים וממוצעים על הדף עצמו והבלוג מתעדכן אוטומטית. שווה בדיקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *